:)

Dva dana nakon posljednjeg posta javio mi se na fejsbuku. Šta ima? Nakon 3 godine da ti ispričam šta ima? Ima da u te tri godine sam provela toliko besanih noći razmišljajući šta bi bilo kad bi bilo, kad bi moglo biti. S tobom nikad nije išlo onako kako treba, uvijek neke pauze i besmislena pitanja. Ima da sam u svakom prolazniku tražila dio tebe, u svakom prijatelju razumijevanje za tebe, u svakoj priči pisala o tebi, u sebi tražila tebe. Ima da svaki put kad te vidim koljena mi klecaju, srce ubrzano kuca, zamuckujem, drhtim.. Ima da si za mene uvijek bio i bit ćeš pojam ljubavi. Ima da sam sebe svaku noć lagala da mi više ne značiš. Ima da sam svaku noć željela tebe sanjati. Ima da sam se promijenila, sazrela. Ima da više se ne ljutim zbog svake sitnice na osobe do kojih mi je stalo. Ima da si mi škola. Da se iz grešaka uči. Ali ja još nisam naučila. Ja te još tražim, još te želim. Nemoj me nikada pitati šta ima… nisam dovoljno hrabra da ti ovo kažem.

stranacunoci
I keep wondering, how many people do you need to be, before you can become yourself.

Komentariši